Don't go out without your makeup on 'cause you'll never know when you're gonna meet your Destiny !

luni, 18 iulie 2016

ROWENTA Expertise So Curls - impresii din campania de testare #buzzrowenta




Buna fetelor !

Sunt foarte incantata sa va povestesc de noua mea jucarie de la Rowenta - ondulatorul automat Expertise So Curls. L-am primit spre testare in prima campanie pentru bloggeri de la Buzzstore si am fost foarte uimita ca am fost acceptata.

Puteam primi spre testare fie acest ondulator, fie peria rotativa. Sincer, eu mi-as fi dorit peria rotativa pentru ca imi puteam indrepta parul in timp ce il uscam, insa m-am indragostit de acest ondulator.

Sa va explic de ce...
 Eu am de la mama natura parul putin ondulat si des astfel incat indreptat cu placa rezista foarte mult, insa cu orice mi-as face bucle (cu placa, cu ondulatorul normal, cu moate etc) nu rezista deloc, in cateva ore revine la onduleurile lui obisnuite, chiar si cu o tona de fixativ.

Deci intelegeti de ce am fost putin sceptica in folosirea altui ondulator, stiind ce patesc de fiecare data cand imi doresc bucle mai definite.





 Caracteristici generale ale ondulatorului:

Temperatura min. - max. (°C) 170°C /200°C/230°C
Functii si optiuniSistem Instant Curling, Incalzire rapida: 30”
Caracteristici principaleAjustare timpului: 6s /8s /10s /12s; Invelis ceramic si minerala de tourmalina, Oprire automata, Indicator LED



Ce imi place la acest ondulator:

- Temperatura se poate seta, spre deosebire de droturile clasice, astfel incat parul nu se arde foarte tare daca nu imi doresc asta :))



- Chiar si la temperatura maxima de 230°C, invelisul nu arde !!! se incalzeste putin insa nu imi este frica sa il folosesc, nu trebuie sa am extra grija sa nu ating alta parte in afara de manerul de care il tin, pentru ca stiu ca nu ma voi arde. Asta am remarcat prima data cand l-am incercat iar pentru mine este un mareee ++++ 



- Invelisul este ceramic si imbogatit cu tourmalina ceea ce ar trebuie sa ofere parului stralucire si sa ii opreasca electrizarea. Inca nu am observat o stralucire suplimentare a parului, insa am observat ca nu se mai electrizeaza



- Este compact. Desi nu pare, nu ocupa mult spatiu si poate fi luat cu  usurinta in bagaj. Ar fi fost ideala o husa :) 
 
- Tamburul se roteste alternativ, nu este nevoie sa il tinem in anumite pozitii traznite. Pentru mine este un + pentru ca imi plac buclele haotice, dar daca va place sa fie totul perfect si aranjat, nu stiu daca este o modalitate de a controla directia de rotatie.




- Buclele se fac FOARTE RAPID !!! eu de obicei imi indrept parul cu placa in 20 25 minute ( dupa 5 ani de experienta ;)) ) insa pentru ondulare am nevoie de o ora (maxim am stat 1 ora si 45, folosind oarul infasurat pe un creion). Cat credeti ca mi-a luat tot parul cu ondulatorul automat? 30 minute !!! doar 30, am ramas placut surprinsa. Desigur, parul a fost despartit si pieptanat inainte, dar totusi.



 Ce nu imi place : 

- Singurul lucru negativ pe care l-am gasit (foarte posibil sa fie pentru ca nu m-am obisnuit eu inca cu utilizarea lui) este ca nu pot lua o suvita lunga, pentru ca se poate bloca in rotatia tamburului si in loc sa o infasoare, o rasuceste. Uneori arata frumos asa rasucita, insa nu este look-ul pe care il caut. Deci asta este un -, faptul ca nu pot ondula tot parul pana la radacina.

Sper ca puteti observa in poza urmatoare tendita de rasucire a unor suvite.



Ondulatorul este foarte usor de folosit. Are un buton pentru temperatura (OFF, 170, 200, 230), un buton pentru timpul de ondulare (6s, 8s, 10s, 12s), un led rosu care te anunta cand este incalzit suficient si gata de folosit si butonul mare care activeaza ondularea.


 Un bip sonor te anunta cand s-a terminat deci nu risti sa il tii si sa il arzi mai mult decat trebuie :)


Mai jos va las un filmulet din timpul folosirii ondulatorului, sper sa va dati seama mai usor cum functioneaza.





Cu fixativ buclele au rezistat pana seara, putin mai mult decat de obicei insa la un par normal (nu asa dificil si greu ca al meu) sunt sigura ca vor rezista mai bine.


Aici am oscilat intre diferite setari de temperatura si timp, de aceea arata buclele diferit :)



Per total eu sunt foarte incantata de el. Il puteti achizitiona de pe diferite site-uri precum Flanco, Altex, Emag iar pretul variaza intre 309-374 lei. Fiind cam piperat, sunt si mai recunoscatoare ca l-am primit spre testare in campania pentru bloggeri BUZZStore. Multumesc Buzzstore si Rowenta Romania !!!


Cum vi se pare acest ondulator, ati fi tentate sa il incercati? 

 Nu uita sa te abonezi, sa ma urmaresti prin Google Friend Connect ( butonul albastru Join This Site), sa dai like si share paginii  My Makeup Game  !

Iar daca ai la randul tau un blog lasa-mi link-ul in comentarii. Mi-ar placea sa "te citesc" :)


Pana data viitoare..

 



XoXo
Alexa

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu