Don't go out without your makeup on 'cause you'll never know when you're gonna meet your Destiny !

sâmbătă, 23 aprilie 2016

FAVORITELE lunii martie


Buna fetelor!
Asa cum v-am obisnuit este timpul pentru o noua postare din seria FAVORITELE lunii. Nu am prea multe luna aceasta, am folosit in mare parte aceleasi produse ca luna trecuta si nu avea rost sa va arat acelasi produs de 2 ori.

Am totusi cateva noi intrate in seria favoritelor si daca vreti sa stiti de ce imi plac si de ce le recomand cititi in continuare :)


March's FAVORITES

In cadrul campaniei BUZZStore am avut ocazia sa testez produse de la Secom. Favoritele mele sunt Crema de fata cu vitamina B-12 si Balsamul de buze Lysine lip therape, despre care am scris un review detaliat in postarea de aici. 


SECOM Crema cu vitamina B-12 & Balsam de buze cu lisina

Nu se putea sa nu am macar un produs preferat de la SEPHORA. In ultima perioada mi-am achizitionat destul de multe, pe care am si inceput sa le testez si despre care abia astept sa va povestesc. 

De data aceasta am 2 produse la favorite si anume:

-Pudra bronzanta Sun Disk - despre care puteti citi aici.

SEPHORA Sun Disk Bronzer

-Sephora Rouge - The Red - este rujul meu rosu preferat. Atunci cand am nevoie de incredere sau de un plus de culoare intr-un machiaj este aliatul meu de nadejde :)

SEPHORA Rouge - The red

Textura este cremoasa, hidrateaza buzele insa fara sa fie o senzatie grasa. Si imi place ca rezista foarte bine. Puteti vedea mai jos swatch-uri cu si fara blitz (pozele de sus) si pigmentatia dupa 1 presare a dischetei si dupa 3 presari. Este facut sa reziste !! 

SEPHORA Rouge - The red - SWATCH
 Puteti comanda acum produsele SEPHORA de pe site-ul online SEPHORA.

De curand am pus si eu mana pe concealer-ul L.A. Girl PRO Conceal pe care toata lumea il lauda.
Eu il am in nuanta Classic Ivory, care nu este potrivita pentru mine, insa il folosesc sa iluminez coltul interior al ochiului, sa conturez forma sprancenei, pe arcada.

Acopera bine, imi place textura foarte mult, nici prea cremos, nici prea uscat. Se aplica putin cam greu pentru ca trebuie sa storci tubul si nu iese din prima.... iese tot deodata, bineinteles :)

Dar per total imi place si isi face treaba bine. Il puteti comanda acum si din Romania de pe site-ul Inspired Beauty la pretul de 27 lei.  Eu o sa imi comand si alte nuante, am pus ochii pe corectoarele galben si portocaliu.

LA Girl Pro Conceal - Classic Ivory

Un blush care imi place foarte mult si care este perfect pentru primavara este INGLOT Freedom System Blush no 123 despre care am scris si in postarea aceasta

Eu folosesc blush-urile Inglot in kit-ul meu pro, imi plac foarte mult, sunt fine, rezista foarte bine si repet sunt foarte pigmentate deci trebuie sa aveti grija la aplicare. 

INGLOT blush 123


Mai jos puteti vedea swatch-ul Blushului Freedom System INGLOT si al corectorului LA Girl PRO Conceal. 

 Din categoria Pensule am 7 noi-venite in trusa, de la MELKIOR, insa momentan pe 2 le-am folosit la absolut orice machiaj de cand le-am cumparat.

Pensula pentru fond de ten de la Melkior mi-a intrecut toate asteptarile. Este mai buna decat RT Expert Face Brush de care nu ma puteam desparti (si careia i-am gasit o alta intrebuintare, pentru conturul cremos).
Imi place pentru ca este densa, are perii moi, nu absoarbe produs desi asa m-as fi asteptat si aplica foarte frumos si uniform. Fondul de ten arata natural si nu incarca, dar nici nu folosesc cantitati industriale :))

Melkior - pensula pentru  fond de ten, pensula pentru estompare

Cea de-a doua pensula favorita este pensula mica pentru estompare. Nu stiu sincer de ce ii spune asa, pentru ca numai mica nu este. Este perfecta pentru blending, uniformizeaza asa de bine fardurile, distribuie culoarea perfect in pliul ochiului.

Ceea ce m-a dezamagit putin este ca are cativa peri in compozitie care inteapa putin. Nu se simt la mana, insa pe ochi, in functie de cum tin pensula, este o zona care deranjeaza putin la aplicare. Dar cand o gasesc voi taia din perii aceia si gata:)

Per total este o pensula foarte buna, de aceea dupa ce am incercat-o prima data, am luat dublura la ea pentru ca mi-a placut foarte mult si am zis ca nu e de ratat !!

Pensula pentru fond de ten o puteti gasi aici la 89.90 lei, iar cea pentru estompare o gasiti aici la 35 lei.



Inca un produs care mi-a atras atentia de la Melkior este Creionul de ochi Khol - Brown. Eu l-am luat pentru ca am vrut sa exersez in "tehnica creionului" si este foarte moale si usor de blenduit, dupa cum puteti vedea mai jos.

Mie imi place cel mai mult sa il folosesc in linia genelor inferioare, blenduit cu pensula Small Precision de la ELF. Ofera un efect foarte natural si rezista foarte bine fixat cu fard.

Pe conjunctiva nu este la fel de rezistent, dupa vreo 2 ore incepe sa dispara insa eu am ochii foarte sensibili si lacrimez foarte des, deci este ceva normal pentru mine.
Creionul il puteti comanda de aici la pretul de 19.90 lei.

Melkior - Eyeliner & Khol Pencil - Brown


Din categoria PIGMENTI am 2 nuante preferate primavara aceasta. Una din ele este mai de toamna, insa imi place foarte mult si complimenteaza frumos ochii caprui.
Este vorba de pigmentii de la NYX in nuantele Penny si Orange Zest.

NYX Ultra pearl mania - Penny & Orange Zest

Sunt pigmenti foarte fini, se aplica usor fie cu pensula fie cu degetul si au o pigmentatie si o rezistenta extraordinara.
Nuanta Penny imi place sa o folosesc pe toata pleoapa superioara, blenduita in pliu cu un maro deschis. Se potriveste perfect si pune in valoare nuanta ochilor caprui.
Orange zest  imi place sa o folosesc in centrul pleoapei superioare, pentru acel plus de culoare. In tub pare foarte intens, un adevarat portocaliu, insa in realitate este o nuanta delicata de piersica. Imi place sa o combin cu pigmentul Mink pentru a domoli mai mult nuanta si astfel e perfect pentru o aplicare pe intreaga pleoapa.




Cam astea au fost favoritele mele luna trecuta. Sper ca v-a placut postarea.
Ati incercat ceva din aceste produse? Care sunt favoritele voastre ? 

Nu uita sa te abonezi, sa ma urmaresti prin Google Friend Connect (*in stanga blogului, butonul albastru Join This Site*), sa dai like si share paginii  My Makeup Game  si astept comentariile tale !

Iar daca ai la randul tau un blog lasa-mi link-ul in comentarii. Mi-ar placea sa "te citesc" :)


Pana data viitoare..

 



XoXo
Alexa


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu