Don't go out without your makeup on 'cause you'll never know when you're gonna meet your Destiny !

duminică, 3 mai 2015

About ME

Buna! Eu sunt Alexandra, sunt studenta la Politehnica in Bucuresti si iubesc tot ceea ce tine de make-up.
Aceasta pasiune a inceput cand am implinit 18 ani si am primit cadou primele produse de machiaj de pe site-ul ELF Cosmetics (mai profi decat ce aveam eu pana atunci).
Mi-au placut si am mai dat si eu comenzi ulterioare si astfel mi-am marit colectia. Am urmarit pe youtube diferite filmulete cu colectii de machiaj si mi-am dorit sa ajung sa am si eu una asa de mare.

Am avut o perioada cand am vrut sa renunt, m-am demoralizat, insa am avut prietenii si familia aproape si m-au adus cu picioarele pe pamant.
De atunci stiu ca asta vreau sa fac, vreau sa ajung un MUA si candva sa imi fac curaj sa fac si tutoriale pe youtube la fel ca fetele pe care le admir (ex. Special Koko,Carli Bybel, my fav Jaclyn Hill,TheMakeupChair ).

So, that's me and my passion.

O sa va postez curand cateva imagini cu actuala mea colectie de make-up. 
Spuneti-mi intr-un comentariu daca v-ar interesa o astfel de postare separata.

Nu uitati sa dati Follow daca va place Blog-ul meu, Share sa afle si altii ce ati aflat voi azi si astept comentariile voastre. 

xoxo
Alexa
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu