Don't go out without your makeup on 'cause you'll never know when you're gonna meet your Destiny !

sâmbătă, 16 mai 2015

Masca de par KALLOS | Placenta

Buna dragele mele ! 

Pentru astazi v-am pregatit o postare despre masca de par de la Kallos. Nu este o postare obisnuita  despre Make-up , insa este o masca de par foarte buna si nu m-am putut abtine sa nu impartasesc si cu voi experienta mea cu aceasta "placenta" .

Eu am achizitionat-o din magazinul DM , insa o puteti gasi si in hypermarket, pe internet( de ex pe  1001 cosmetice ) . Exista in varianta de 250ml, 800ml, 1000ml. Eu o am pe cea la 250, am luat-o intai pentru testare insa sigur voi merge sa o iau pe cea cu cantitate mai mare.



Ce spun ei : 

Kallos-tratament pentru par cu extract de plante. Datorita agentilor nutritivi proveniti din extrasul de grau si bambus, parul va deveni puternic, matasos si usor de pieptanat. Recomandat pentru par uscat, despicat.
Mod de utilizare: Folositi pe par spalat, umed, iar dupa 5-10 minute clatiti.

Ce spun eu : 
Sustin ?  DA DA DA !
Tot ceea ce au spus mai sus este adevarat :
-parul a devenit mult mai moale
-este mai stralucitor
-se piaptana foarte usor trecand degetele prin el . (mentionez ca am parul lung si de obicei intampin dificultati in a-l pieptana bine)
-am observat ca rezista mult mai bine dupa ce l-am ondulat. Daca pana acum in 2 ore se lasa, acum am avut bucle timp de 7 ore si inca mai sunt vizibile in par, folosind mai putin fixativ decat de obicei.
 Aveti mai jos dovada:

Bucle facute la ora 18:00 si poza facuta la ora 1:30

Singurul defect este ca se termina repejor. Eu avand si parul lung, dupa 2 aplicari atat am consumat din borcanel :



Concluzia: Este intr-adevar o "placenta" pentru par. Recomand aceasa masca si sigur o voi recumpara.

Va las cu poze detaliate alte ingredientelor si a borcanelului.



Scrieti-mi in comentarii daca v-a placut si ce alte postari ati vrea sa vedeti. 

Nu uitati sa dati Follow daca va place Blog-ul meu, Share sa afle si altii ce ati aflat voi azi si astept comentariile voastre. 

xoxo
Alexa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu