Don't go out without your makeup on 'cause you'll never know when you're gonna meet your Destiny !

sâmbătă, 26 decembrie 2015

Machiaj de Craciun | Step by step



Buna fetelor !
 Craciun fericit dragele mele ! Sa aveti sarbatori fericite, bucurie si liniste in casa si in anul care vine sa aveti parte numai de impliniri !!

Bine v-am regasit ! Astazi va voi arata un machiaj de Craciun pas cu pas. Este un machiaj simplu de realizat dar deosebit, in care am imbinat culorile specifice sarbatorilor: verde, visiniu si auriu :)




Din punctul meu de vedere nu exista machiaj de Craciun fara nuante de verde, care complimenteaza foarte bine ochii caprui ( mine <3 ).

Sper sa va placa si va invit sa vedeti pas cu pas cum am realizat acest machiaj.




In primul rand am curatat fata folosind lotiunea micelara de la Ivatherm si lotiunea tonica de la Byphasse, apoi am hidratat tenul cu crema de la Elmiplant cu gutuie ( miroase suubliiimmm ) .
Voi ce produse folositi pentru ten ? Spuneti-mi in comentarii.



 Am hidratat buzele folosind acest balsam de la Nivea care este EXTRAORDINAR ! Imi place foarte mult si chiar ajuta in cazul buzelor crapate.


Am aplicat fondul de ten de la MaxFactor in nuanta 75 Golden cu ajutorul pensulei Real Techniques Expert Face Brush.
Imi place acest fond de ten pentru ca acopera foarte bine insa este light. Se adapteaza foarte bine pentru mai multe nuante de ten, l-am folosit pe cliente cu 3-4 subtonuri si nuante diferite si se vedea foarte natural. Chiar il recomand !!


Am aplicat corectorul  ELF Maximum Coverage in nuanta Beige folosind pensula de la Fraulein si coectorul Rimmel Wake me up in nuanta 03 Classic Beige.
Ambele imi plac foarte mult. Cel de la ELF acopera foarte bine, se uniformizeaza usor si nu ramane in ridurile fine, iar pe cel de la Rimmel l-am folosit pentru iluminare.


Am fixat totul cu pudra de la Rimmel Stay Matte aplicata cu pensula Blush Brush de la Real Techniques.
Aceasta pudra chiar o recomand din toata inima. Matifiaza tenul, nu incarca, nu este prafoasa. Imi place !


Nu este superba pensula Blush Brush? Este o pensula foarte versatila, o puteti folosi pentru pudra, blush, contur (daca o tineti un forma plata cu mana ). Isi merita toti banii.


Conturul fetei l-am facut folosind bronzerul de la Sephora- Sun Disk aplicat cu pensula de la Elf Small Tapered ( "My all time favourite"  pentru contur)


 Urias... sau ce??







Pentru pieptanarea sprancenelor am folosit pensula de la Ebelin , atat inainte de conturare cat si dupa. Am folosit fardul de sprancene de la Essence cu o pensula de la Maange si fixez cu gelul de sprancene de la Essence - Make me Brow.



Ca baza de machiaj am folosit-o pe cea de la Melkior care este foarte buna, rezista machiajul minim 24h.


Am fixat baza de machiaj cu fardul H17 de la Glazel Visage. 


Am aplicat  deasupla pliului fardul Peach de la Melkior.




Tot deasupra si in pliu aplic fardurile 338 de la Glazel Visage si Autumn Sunset de la Melkior si uniformizez foarte bine.


Pentru a defini mai mult pliul aplic fardul 322 de la Glazel Visage cu pensula de blending de la Elf Studio.


Apoi aplic fardul 313 tot de la G. V. care este  o nuanta superba de maro-mauve, excelenta pentru pliu.


Pentru a crea un fel de cut-crease am folosit fardul Maroon de la Melkior si aceasta pensula foarte mica de la Maange. 


Am uniformizat linia creata cu fardul 313.





Folosind creionul Milk de la Nyx am definit mai bine linia de pliu creata si aplic pe toata pleoapa mobila pentru a crea o baza. 


Am aplicat pe coltul intern pigmentul Nude de la Nyx. 


In exterior am aplicat pigmentul Penny de la Nyx.
Este o nuanta superba pentru sarbatori si complimenteaza foarte bine ochii caprui. 


Pe centrul pleoapei am aplicat fardul X15 de la G. V. si am uniformizat culorile. 


Am aplicat tusul Sleek Ink Pot folosind pensula Sigma E10 .
Eu  tin tusul depozitat intr-un borcanel separat pe care il reumplu cand il termin. Asa nu mai deschid mereu borcanelul original si nu se va mai usca. (cel putin nu atat de repede ).


Pe pleoapa inferioara am aplicat si uniformizat fardurile 338 si 322 de la G. V. folosind cea mai tare pensula EVER - Mac 217. 


Am folosit fardul Alien de la Melkior in linia genelor inferioare si  pensula Sigma E20, uniformizand cu fardurile maro.



Cu pensula mica de la Maange am creat o linie cu fardul verde inchis sub coltul interior, pentru un efect de WOW si de marire a coltului intern.
Apoi aplic cu aceeasi pensula nuanta Green Cocktail de la Melkior peste fardul MelkiorAlien.


Aplic pigmentul Nyx Nude peste linia creata in coltul intern.


Pe gene aplic un strat generos din rimelul meu favorit - Maybelline Great  Lash.


Elimin fardul cazut sub ochi si reaplic fond de ten si pudra. (daca este nevoie)


Folosesc ca blush nuantele 58 si 123 de la Inglot si peste folosesc fardul 407 ca iluminator.
Ador acest fard pe pometi, da acea stralucire rose-gold perfecta pentru tenul mediu. 


Pentru conturul buzelor folosesc creionul de la Essence in nuanta 15 Honey Berry.
Chiar va recomand creioanele de buze de la Essence si voi face curand un review+swatch.


Aplic rujul Matte no 12 de la Farmasi in exteriorul buzelor. 



And we are done !







Sper sa v-a placut machiajul si ca nu v-ati plictisit pana la finalul postarii.

Majoritatea produselor folosite le puteti achizitiona de pe site-urile:
-Make-up Shop
-Melkior
-1001 cosmetice
- Inglot   
 

Astept in comentarii parerile voastre si sa imi spuneti cum v-ati machiat voi sau cum planuiti sa va machiati pentru petrecerea de anul nou.

Nu uitati sa ma urmariti prin GFC, sa va abonati la blogul meu si sa dati share.
Sabatori fericite fete frumoase ! 

XoXo

Alexa

 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu