Don't go out without your makeup on 'cause you'll never know when you're gonna meet your Destiny !

joi, 17 decembrie 2015

INGLOT Grand Opening

Welcome Back !

Hei girls ! long time no see, right ?
Daaaa stiu ! Nu am mai scris demult... rusine!! Totul din cauza lipsei de timp, a . lipsei de timp si sa nu uitam LIPSA DE TIMP  :)) ultimul an de facultate imi da batai de cap.

Dar revenim in forta, right?
Astazi va vorbesc ( de fapt scriu) despre deschiderea magazinului Inglot din Bucuresti, pe Bulevardul Unirii nr 33, deschidere ce a avut loc in 16.12.  Inglot a mai avut magazin in Bucuresti, in Baneasa Shopping City insa, fiind destul de departe , nu l-am vizitat niciodata . (i know, shame on me ! Ce mai make-up artist...)

Cand am aflat ca se va deschide pe 16 decembrie ( initial pe 9 decembrie insa au avut o mica amanare, ca sa ne fiarba mai mult i think ) la Unirii, muuult mai aproape, am zis AICI E DE MINE !

Cei de la Inglot au gandit foarte bine astfel incat au deschis la ora 19:00 pentru a veni la cat mai multa lume de la munca, facultate etc . (Congrats here )

Desi am ajuns mai devreme, in jur de 18:40 , cel de acolo au fost foarte draguti si ne-au lasat sa intram. Si  WOW WOW WOW !! Mi-au trebuit cateva minute bune sa za dezmeticesc, era Raiul pe Pamant !!

Tot ce vrei sa gasesti intr-un magazin profi se afla acolo: farduri, pigmenti, rujuri, pudre, oje, pensule, palete + niste zambete primitoare si cocktail :D

Oh boy cat mi-a luat sa ma hotarasc ce sa imi aleg. Deja in 20 minute magazinul era full, nu se putea trece printre mese, toti vorbeau, poze, blitz, farduri , o nebunie :)


Din pacate nu am facut poze la magazin , promit sa merg zilele acestea din nou :) , insa va las link la alti bloggeri care au reusit sa faca poze in nebunia de acolo : thehotspotgirl - Tatiana ErnuteanuFrom Mona with Gloss
Sigur vor aparea si mai multe postari in curand, au fost foarte multi bloggeri, vloggeri si vedete de la noi, deci.... stay tuned !
Sau mai bine, MERGETI la magazin, nu aveti ce pierde fetelor !

 Va las acum cu poze cu ceea ce mi-am achizitionat eu , preturi si cateva minusuri .


Am primit produsele intr-o punguta foarte draguta, cu inscriptia INGLOT


Am primit cadou o pudra de fata nuanta 56 si cele 2 mostre din imagine
Eu mi-am cumparat 4 rezerve de blush pentru paleta magnetica , fiecare cu 36 lei si un fard refill cu 27 lei. Mai voiam un fard insa nu il aveau in stoc.  ( despre asta cititi mai jos)



Mi-a fost foarte greu pana am ales aceste nuante, erau foarte multe din care sa alegi :)

Pudra de fata cu sclipici... hmm... nu stiu la ce o voi folosi ?!? pretul ei in magazin este 36-40 lei parca





 De sistemul INGLOT Freedom System cu paletele magnetice banuiesc ca deja stiti....  Preturile erau aceleasi ca pana acum, le puteti vizualiza in catalogul INGLOT .

Si acum cateva lucruri care NU mi-au placut :
-stocul nu era actualizat, erau mai multe produse pe care cei de la Inglot nu le aveau in ciuda faptului ca pregateau deschiderea de mai bine de o luna.

-desi au fost anuntate reduceri substantiale si promotii, preturile au fost intregi, nici macar 10% reducere. Era un coltisor cu niste farduri in carcasa cu 30%, insa era mult prea aglomerat sa poti ajunge acolo si erau nuante limitate.

-sistemul de a-ti alege nuantele lasa de dorit, sa speram ca nu e asa mereu si ca s-a intamplat doar aseara din cauza aglomeratiei :  cat timp iti alegi nuantele de refill ( rujuri, farduri, corectoare, pudra etc) iei testerul propriu-zis si il asezi pe o paleta magnetica proprie, urmand ca apoi dupa ce te hotarasti sa ceri la casa nuantele dorite. Insa in timp ce tu iti alegi si te plimbi cu testerul pe paleta, nimeni nu mai are acces la acel tester si nu il mai vede.
HELLO !!!  Cum asa ceva ?! Erau gauri peste tot pe masa de testere, cum sa iti alegi daca nu ai din ce?
Anyway, sper sincer ca a fost un caz izolat. Nu am fost la celalalt magazin INGLOT in Baneasa sa vad cum se desfasurau lucrurile acolo asa ca nu ma pot pronunta unanim. Voi mai face o vizita intr-o zi mai putin aglomerata si va tin la curent cu un UPDATE fetelor.

So... cam atat pentru astazi.  Sper ca a fost de ajutor postarea mea.

 Spuneti-mi daca vreti sa vedeti un review amanuntit cu swatch pentru blushurile si fardurile Inglot pe care le detin eu. 

Voi ati fost? Cum vi s-a parut?
Ce parere aveti de Inglot si de produsele lor in general?

Astept comentariile voastre, nu uitati sa va abonati daca va plac postarile mele si sa dati share, sa afle si altii ce ati aflat voi astazi ! :*



 xoxo
Alexa















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu