Don't go out without your makeup on 'cause you'll never know when you're gonna meet your Destiny !

marți, 5 ianuarie 2016

Culorile anului in produse de machiaj

Hello again my beauties ! I've missed you :-*

Pentru asta v-am pregatit o postare "colorata"... mai exact in culorile anului : Rose Quartz & Serenity
 Culorile anului au fost decise de Institutul Pantone din New York si se pare ca anul acesta nu va mai fi doar o culoare reprezentativa ( cum a fost nebunia cu "marsala" de anul trecut..hiuu ) ci 2 culori foarte frumoase dupa parerea mea: roz-cuarţ si albastru-seren. 

  Voi stiati ca exista oameni care sunt platiti sa studieze culorile? Come on.. how cool is that? Se pare ca exista un job pentru ORICE...absolut orice. 


 In postarea de astazi m-am gandit sa va prezint o selectie de produse de machiaj in culorile anului ( again?? cred ca o sa mai repet sintagma asta de cateva ori pana la sfarsitul postarii... so bear with me ). 

Voi prezenta produse de la Inglot, Melkior, si de pe site-ul Make-up Shop (Sleek, Nyx, Glazel Visage, Lioele ) + produsele mele in aceste culori.
Rezistati pana la capat fetelor pentru ca produsele sunt foarteee dragute si pe deasupra mai sunt si calitative si chiar merita incercate 




Incepem cu produsele de la brandul INGLOT

Poza este luata de pe facebook pentru ca eu inca nu am ajuns in magazin sa fac poze ( shame on me .. ) dar planuiesc sa merg si sa vad personal minunatiile acestea. 




 Este singurul brand la care am gasit un ruj albastru . Cat de tare poate fi un ruj albastru?
Cei de la Inglot au de fapt rujuri in aproape toate nuantele din gama Freedom System si daca se intampla sa nu aiba o culoare sigur o puteti obtine combinand alte 2,3 deja existente. 

Au o gama foarte variata de produse si o multitudine de nuante. Sincer e un soc cand intri in magazin si cauti ceva anume pentru ca nu ai cum sa nu fii furata de toate culorile. 

Cauti un ruj rosu? gasesti 10.. cauti un fard neutru? gasesti 15.. Mie mi se pare imposibil sa pleci cu mana goala de la ei... gasesti tot ce vrei si pe toate gusturile deci nu e de mirare ca au produse si in culorile anului, chiar dinainte sa fie anuntate. 

Cred ca cei de la Inglot au produse potrivite pentru urmatorii 5 cand vine vorba de culori :))

Ii puteti gasi pe facebook aici   sau in magazinul lor din Bucuresti din Bulevardul Unirii nr 33. Iar daca nu sunteti din Bucuresti produsele lor le mai gasiti si in Timisoara, Constanta daca nu ma insel sau cel mai bine puteti comanda si online direct de pe pagina de facebook. 



In continuare o sa va prezint produsele MELKIOR. 

Cei de la Melkior au facut furori anul acesta cu produsele lor, tot internetul si toti bloggeri au scris mai ales despre fardurile lor mate. 
 Fetelor .. daca ajungeti sa testati produsele Melkior sa nu cumva sa plecati fara cateva nuante din gama lor de farduri mate. Credeti-ma pe cuvant ca va veti indragosti iremediabil. 

Isi merita toti banii si sunt comparate cu alte branduri mult mai scumpe dar fac o treaba la fel de buna. 
Puteti gasi farduri mate, sidefate, metalice si acestea vin in carcase individuale sau ca rezerve pentru paletele magnetice. 

Cei de la Melkior au si o oferta: La cumpararea a12/24 farduri rezerva primiti paleta magnetica GRATUIT . 
Deci eu zic sa nu mai stati pe ganduri si sa le incercati. Sigur veti vrea sa va cumparati si altele. 
Eu am aproape toata gama lor de farduri si ma uit constant cand apar altele noi, ATAT DE MULT IMI PLAC ! 

Va las cu poze la produsele de pe site-ul Melkior in culorile roz-cuart si albastru-serenity. (sau cel putin aproximativ in culorile acelea, pot diferi putin nuantele in realitate ). 




Am avut ocazia sa incerc la cursul de make-up rujuri de la Melkior si trebuie sa le mentionez pentru ca sunt absolut fantastice.   Rezista foarte mult pe buze, sunt cremoase si nu usuca buzele, nu se intind si nu pateaza buzele inestetic.
Le recomand !



In realitate este putin mai deschis

Acest fard este superb, are irizatii si este bun si ca iluminator


Si acesta este mai deschis in realitate dar foarte pigmentat, poate fi folosit si ca blush




Am auzit lucruri foarte bune despre aceasta pudra, eu inca nu o am dar este pe wishlist-ul meu de ceva timp si planuiesc sa o achizitionez pentru ca arata superb.

Daca vreti sa vedeti swatch pentru fardurile Melkior intrati pe postare mea aici.


Cam atat pentru produsele de la Melkior. Daca aveti ocazia sa le testati mergeti si testati si dati-le o sansa !
 Cei de la Melkior au transport gratuit lun aceasta deci profitati ! 

 Ultimul dar nu cel din urma... MAKE-UP SHOP.

 Pe site-ul Make-up Shop gasiti  produse FOOOARTE BUNE fetelor... deci chiar m-a uimit cat de caliative sunt, desi sunt considerate drugstore.  De la prima comanda am devenit fan si nu cred ca trec 2 3 luni sa nu dau o comanda, fie singura fie impreuna cu alte prietene. 

Site-ul ofera si 20% reducere profesionistilor, din cand in cand au reduceri ( de Black Friday a fost nebuniiiee ) si la comenzi de peste 180 lei au transport gratuit. Daa.. pare o suma maricica.. dar e asa usor sa iti umpli cosul de cumparaturi la ei pe site.. credeti-ma ca nici nu iti dai seama la cate produse au si la cat de bine arata. 

Eu am dat comanda dupa comanda la ei pana acum si inca am produse in wishlist ...so..:)

Am foarte multe produse de la ei si cred ca voi face curand un HAUL cu ele... cum vi se apre ideea?  Spuneti-mi in comentarii daca v-ar placea sa vedeti colectia de produse de la Male-up shop. 

 Pe site puteti gasi braduri precum Nyx, Sleek, Eco Tools, Glazel Visage (Love Love Loveee ), Ardell, Red Cherry, Duo, Lioele, Real Techniques , chiar si oje de la LA Colors, deci TOT CE VREI SI CE NU VREI. 

Va sfatuiesc sa dati o fuga si pe la ei pe site, sigur o sa gasiti ceva care va place ! :)

Va las cu pozele 















Produsele Lioele nu sunt tocmai de machiaj... dar arata asa frumos :) 
Si am citit pe net review-uri foarte bune despre ele... am cateva in wishlist si eu. 





Aici puteti citi review pentru Sleek Matte Me - Birthday Suit 










 
Pentru fardurile Glazel Visage puteti vedea aici swatch + review.  Acestea sunt aproape ca cele Melkior, am nuante diferite de la fiecare si unele imi plac mai mult de la Melkior, altele imi plac de la G. V. Cele de la Glazel au mai multe nuante din care se alegi si culorile de maro, de tranzitie se blenduiesc putin mai usor.

Iar produsele pe care le am eu sunt: 

Sweet Pink si Peach nu sunt asa inchise pe peloapa

Aici nu stiu ce a patit telefonul.. nu era niciun efect aplicat.. dar e draguta poza nu ? :)





Sper sa v-a placut postarea mea. Spuneti-mi in comentarii ce produse in culorile anului aveti voi si ce recomandati.

Nu uitati sa va abonati, sa apreciati si pagina de Facebook a blogului meu si sa dai share sa afle si altii ce ati aflat voi. 


XoXo
Alexa














 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu