Don't go out without your makeup on 'cause you'll never know when you're gonna meet your Destiny !

vineri, 22 ianuarie 2016

Premiu de la DanaMakeup si Melkior

Buna fetelor !

Imi cer scuze pentru absenta dar sunt in perioada examenelor la facultate si timpul este pretios ( si limitat din pacate :))) ) .

Am participat anul trecut, inainte de revelion, la un concurs pe blogul Danei  la care am castigat cateva produse Melkior. Stiti deja cat de mult iubesc produsele lor, asa ca nu puteam sta deoparte :)

Va las cu poze si cateva prime impresii despre produse.

Nu uitati sa intrati si pe blogul Danei, este o fata extraordinara ! Pe langa faptul ca este mamica ( si una eroina as putea spune, mama a 3 copii) este un make-up artist senzational si un blogger veritabil. Am cunoscut-o cu ocazia acestui concurs si pot spune ca o iubesc, nici nu ai cum altfel !

Deci... iata ce am primit de la ea



Pe langa produsele castigate, Dana a strecurat in punguta si o oja de la Oriflame The One  (review AICI), un sampon uscat Batiste (review AICI), un kit Herbalife Skin (review AICI si baza de machiaj de la Oriflame Illuskin Face Primer despre care voi face un Guest Review pe blogul sau, deci fiti pe faza . (review AICI)










Si acum sa va vorbesc putin despre produsele Melkior primite. 


Am primit fardul de ochi in nuanta Volcano  (review detaliat AICI) . Desi pare un rosu "turbat", veti vedea in swatch cum este de fapt. Chiar imi place si poate fi purtat cu usurinta in diferite combinatii cu alte nuante de fard.

De pigmentatie, sa nu mai vorbim :)) Se stie ca sunt fana a fardurilor Melkior, iar acesta nu se abate de la regula.



 Fardul vine prevazut cu o oglinda... nu inteleg rolul spatiului gol de dedesubt, cred ca ar fi fost de ajutor o mini pensula.
Este primul fard pe care il am in carcasa. Aceasta este neagra, brandul inscriptionat, culoarea vizibila, ce mai.. e profi !


 Sus este swatch facut fara baza si este aplicat o singura data.
Mai jos puteti vedea cum arata dupa ce am sters de cateva ori cu un servetel uscat. Sunt al naibii de pigmentate si rezista foarte bine !!



Si acum.. la pièce de résistance: RUJUL Deep Love  (review AICI)
Desi iubesc rujurile de la Melkior, nu am apucat pana acum sa imi cumpar niciunul. Le-am incercat la curs si mi-au placut foarte mult iar acesta nu face exceptie. 
Culoarea este Deep Love, este acea culoare de "visina putreda", putin spre mov. Ador nuanta aceasta. Dana. m-ai nimerit !! 



A fost primul la care m-am uitat din pachet si eram asa nerabdatoare ca am rupt ambalajul :))





Melkior - In lumina reflectoarelor

 In dreapta este o singura aplicare iar in stanga am aplicat de 2 3 ori pt a se vedea opacitatea. Inca de la prima aplicare acopera in intregime si este foarte pigmentat.
Consistenta este cremoasa, este hidratant insa nu este "glossy". Nu este nici mat.. este intre as putea spune.
Imi place foarte mult si sigur il voi purta in combinatie cu multe machiaje. Daca nu acum, iarna, atunci cand?

Inca nu am desfacut tusul de ochi, astept sa il termin pe cel actual insa am auzit numai lucruri bune despre el.

Despre oja de la Oriflame pot sa spun ca imi place, desi nu aveam mari asteptari, insa voi face o postare separata sa va povestesc mai pe larg.

Samponul uscat Batiste... mai are rost sa va povestesc despre el? Il voi incerca si eu pentru prima data si o sa fac o postare despre prima impresie + o demonstratie.

Kit-ul de la Herbalife Skin abia astept sa il testez si sa va povestesc despre el.

Despre baza de machiaj voi scrie pe blogul Danei si o sa va arat si aici diferite machiaje realizate folosind-o.

Cam atat pentru astazi. Sper ca v-a placut mica mea postare. Nu uitati sa va abonati, sa dati Like paginii de facebook a blogului AICI  si astept comentariile voastre.

Voi ce parere aveti despre produsele Melkior, ce va place cel mai mult ?

XoXo
Alexa
 














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu