Don't go out without your makeup on 'cause you'll never know when you're gonna meet your Destiny !

vineri, 8 aprilie 2016

SEPHORA Sun Disk - Bronzing Powder


 Bine v-am regasit, dragele mele ! Long time no see, right?
Imi cer scuze pentru absenta, insa facultatea imi ocupa aproape tot timpul. Dar sa nu credeti ca nu mi-ati lipsit :)

 Astazi am zis sa fiu in ton cu vremea si cu soarele de afara, asa ca o sa va vorbesc despre pudra bronzanta SEPHORA Sun Disk. (ce nume ar fi fost mai bun ?<3)



O sa fiu rapida de data aceasta, va spun scurt si la obiect ce imi place si ce nu imi place.

De ce IMI PLACE : 

- Are o cantitate foarte mare, de 30 grame. Da, cantitatea a fost prima care m-a atras, mi s-a parut uriasa si stiam ca il voi folosi cam.... toata viata? :))
- Pigmentatia este foarte buna, toate cele 3 nuante din aceasta pudra se imbina frumos si creeaza acea nuanta perfecta de bronzer/contur.
- Particulele fine de sclipici din nuantele deschise nu se observa pe ten, astfel poate fi folosita pentru a incalzi tenul usor, dand inmpresia unui bronz fin sau poate fi folosita ca o pudra pentru contur. Mie asa imi place sa o folosesc :)



- Ambalajul este foarte practic, cu o oglinda foarte mare. Este foarte utila atunci cand o am in portfard si de multe ori intind mana catre ea doar pentru oglinda uriasa in care "incape" toata fata, sa zic asa :))
- Datorita cantitatii si pigmentatiei se consuma foarte greu. Eu o folosesc de vreun an de zile, atat pe mine cat si pe aproape toate clientele mele si arata ca noua.
- Cele 3 nuante continute in Sephora Sun Disk o fac ideala pentru toate nuantele de ten. Mai greu este pentru cel mediu-inchis pentru ca nu prea se va vedea pe fata.
- Textura este foarte fina, deloc prafoasa, nu "sare" praf in aer cand invart pensula prin ea si asta imi place pentru ca inseamna ca nu se pierde nimic.
- Mirosul este unul placut, dulce floral, deloc nu miroase a chimical sau a produs cosmetic. Nu mi-a provocat nicio reactie sau iritatie, deci daca are parfum in compoziitie, este intr-o cantitate foarte mica.


De ce NU IMI PLACE : 

- Pentru ca nuanta mai inchisa de maro nu este intr-o cantitate suficienta, pe tenul meu nu se observa foarte mult. Trebuie sa revin cu al doilea strat daca vreau o linie de contur mai precisa. Dar compenseaza prin cantitate :)

- Nu stiu daca este valabil pentru toate, dar la mine oglinda s-a dezlipit de la  a 3a sau a 4a utilizare, desi nu am scapat-o pe jos si nu am bruscat-o in niciun fel. Am incercat sa o presez la loc, am relipit-o insa pur si simplu nu vrea sa stea bine la locul ei. Nu cade, dar se misca si trebuie sa o reasez inainte de inchiderea capacului.



Nuantele de roz-piersica, auriu, maro inchis
Am incercat sa fac swatch la fiecare nuante in parte. Primele 2 au sclipici fin, maroul inchis este mat. Cand se combina se formeaza o nuanta intermediara intre roz-maro.


Eu am folosit-o in majoritatea machiajelor de AICI si in Machiajul de Craciun. Desi nu se observa foarte bine  CONTURUL exista ! (pozele sunt facute cu telefonul)

Puteti gasi aceasta pudra in magazinele Sephora din tara sau pe site-ul Sephora  la pretul de 83 lei.


Ce parere aveti despre SEPHORA Sun Disk? Ati incercat un produs asemanator ?

Nu uita sa te abonezi, sa ma urmaresti prin Google Friend Connect (*butonul albastru Join This Site*), sa dai like si share paginii  My Makeup Game  si astept comentariile tale !

Iar daca ai la randul tau un blog lasa-mi link-ul in comentarii. Mi-ar placea sa "te citesc" :)


Pana data viitoare...





XoXo
Alexa


Daca vrei sa tinem legatura te astept cu drag pe : Facebook , Google+, Instagram, Pinterest











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu