Don't go out without your makeup on 'cause you'll never know when you're gonna meet your Destiny !

luni, 2 mai 2016

GIVEAWAY - 1 an de Blogging




Buna fetelor ! In primul rand vreau sa va spun Hrisos a invitat ! Va urez fericire, caldura in suflet, sa fiti iubite si sa petreceti momente de neuitat alaturi de cei dragi  !

Iata ca a venit timpul primului Giveaway aniversar pe blogul meu pentru ca pe 3.05 My Makeup Game implineste 1 an  yeeey ! Acum un an am deschis acest blog si, desi am avut cateva luni in care am stagnat, acum sunt mai hotarata ca oricand si am planuri mari, asa ca nu o sa scapati de mine prea curand :)



Regulile sunt simple si sper sa participati in numar cat mai mare. Giveaway-ul se desfasoara pe teritoriul Romaniei, iar premiul se trimite prin posta romana. Cu fetele din Bucuresti mi-ar placea sa ma intalnesc personal, daca se poate :)

Ce trebuie sa faceti pentru a castiga: 

- Sa va abonati blogului meu prin GFC (este posibil cu o adresa de gmail doar de pe calculator), in dreapta sus butonul albastru.
- Sa dati Like paginii de Facebook My Makeup Game
- Sa dati Share + Like/Comment postarii de pe Facebook a Giveway-ului (Link aici)
- Sa lasati un comentariu la aceasta postare sau la cea de pe Facebook in care sa imi spuneti numele/adresa de e-mail prin care ma urmariti prin GFC si contul de Facebook de pe care ati dat Like paginii




Ce puteti castiga : 
- Crema antirid de zi de la Cosmetic Plant
- Balsam de buze cu capsuni de la Himalaya
- Demachiant bifazic pe baza de ulei
- Oja Inglot nr 966
- Pensula pentru blending de la Ebelin
- Burete pentru fond de ten Beauty Blender dupe de la Ebelin
- Oglinda pentru poseta de la Melkior
- Dispozitiv pentru curatarea pensulelor de machiaj Brush Egg

 Perioada de desfasurare este 02.05.2016- 01.06.2016. 
Castigatorul va fi ales cu ajutorul random.org si il voi anunta in 3-5 zile de la data terminarii concursului.

 Mult SUCCES dragele mele si nu ezitati sa dati Share sa afle si altii pentru ca Sharing is Caring :)


Pana data viitoare...


XoXo
Alexa







 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu