Don't go out without your makeup on 'cause you'll never know when you're gonna meet your Destiny !

miercuri, 11 mai 2016

SILAN Soft&Oils Gold + truc de curatare a pensulelor de machiaj




Am avut ocazia sa testez balsamul de rufe Silan Soft & Oils Gold in cadrul campaniei BUZZStore.
Am avut cateva emotii pana sa primesc coletul pentru ca a durat in jur de 7-10 zile pana sa ajunga la mine, dar totul a fost bine pana la urma si am primit exact umerasul la carre speram : ROZ 


In colet am mai primit, pe langa balsamul Silan de 1.5 L, umerasul roz si 10 mostre de balsam pe care le-am impartit cu prietenii mei.


Nu am avut rabdare si l-am folosit in ziua aceea. Datorita uleiurilor pretioase parfumate, mirosul sau este mai intens si se simte foarte bine cand scoti rufele din masina de spalat.
Ce imi place si mai mult este ca miroase a mosc si a vanilie. Eu iubesc mirosul de vanilie, asa ca balsamul acesta este pentru mine !!! 


O masura (un capac) este suficienta pentru a parfuma toate hainele  ( si toate camerele:))) )
Din pacate mirosul nu persista dupa ce se usuca hainele, pe cat de bine miros abia scoase din masina, pe atat se duce parfumul lor cum se usuca.

Dar imi place foarte mult ca rufele nu ramai uleioase la atingere, cum am patit cu alte balsamuri de rufe dupa ce se uscau. Raman moi si catifelate, poate mai catifelate decat erau inainte de spalare.


Asa cum scria pe fluturasul primit de la BUZZStore, am incercat un truc:  curatarea pensulelor de machiaj folosind balsamul Silan. 
Am pus intr-un pahar cu apa cam un sfert de balsam, am amestecat si apoi am inmuiat pensulele in el, invartindu-le haotic :))  Dupa aceea le-am sters bine pe un servetel si le-am lasat sa se usuce. 

Rezultatul: Nu s-au curatat 100%, dar 80% s-au curatat si au ramas foarte moi. Dar foarte moi, era o placere sa le folosesc pe acelea. Daca s-au facut asa datorita uleiurilor din balsamul Silan, ar trebui sa le spal mai des cu el. Desi nu stiu daca nu dauneaza si in alt mod firelor si ma tem sa nu se desprinda manerul de la atata lichid. 

Dar a functionat !  Ma gandesc la un proiect DIY de spray de curatare a pensulelor folosind si balsamul SILAN. Ce ziceti, ati vrea sa vedeti un astfel de proiect? 


In concluzie, imi place foarte mult mirosul balsamului, insa este pacat ca nu persista, macar putin dupa uscare. Daca mi-ar fi mirosit lenjeria de pat a vanilie, cred ca as fi inceput sa o mananc :))

Multumesc BUZStore si Silan pentru ca am avut ocazia sa il incerc, imi place si o sa il mai cumpar pentru ca are un pret foarte accesibil: 13-15 lei pentru 1.5L


Cam atat pentru astazi. Lasa-mi in comentarii parerea ta despre acest balsam, l-ai incercat?


Nu uita sa te abonezi, sa ma urmaresti prin Google Friend Connect (*butonul albastru Join This Site*), sa dai like si share paginii  My Makeup Game  si astept comentariile tale !

Iar daca ai la randul tau un blog lasa-mi link-ul in comentarii. Mi-ar placea sa "te citesc" :)


Pana data viitoare...





XoXo
Alexa


Daca vrei sa tinem legatura te astept cu drag pe : Facebook , Google+, Instagram, Pinterest

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu