Don't go out without your makeup on 'cause you'll never know when you're gonna meet your Destiny !

duminică, 14 februarie 2016

FAVORITELE lunii Ianuarie

Buna fetelor !

Stiu ca este putin cam tarziu pentru aceasta postare, la jumatatea lunii februarie, insa cum abia am terminat sesiunea... am o oarecare scuza.. nu? :))
Sa stiti ca asteptarea a meritat, produsele sunt numai unul si unul.
 Deci daca vreti sa aflati ce produse m-au incantat in luna ianuarie si ce parere am despre fiecare va invit sa cititi in continuare .



*poza de grup* :))




Si acum sa va vorbesc despre fiecare produs in parte.  

Produsele INGLOT

-Pudra Freedom System  nr 64 - este bronzerul meu preferat si un review mai detaliat puteti citi AICI

-Corectoare Freedom System nuantele LW100, LW700, MW101, MW100 - sunt foarte cremoase, acopera foarte bine. In curand le voi face un review detaliat pentu ca m-au cucerit. (review AICI)

-Fardurile in nuantele 160, 440, 407 - despre acestea nu cred ca mai e cazul sa spun ceva, sunt minunate si le folosesc cu drag atat pentru machiajul personal cat si in kit-ul meu de MUA. Desi nuantele sunt mai de primavara/vara eu le folosesc cu succes iarna, arata superb ! Iar nuanta 407 este foarte frumoasa si pe obraz, ca iluminator sau in combinatie cu un blush natural.(review AICI si AICI)

-Blushul in nuanta 123 - am mai multe nuante de la INGLOT, toate minunate, insa pe acesta l-am folosit mai des intrucat este acea nuanta de roz piersica perfecta pentru un look natural si fresh. (review AICI)



 

-Pensula 5FS - a fost primita cadou de la INGLOT ( Multumesc din suflet :* ) si O IUBESC !! Este o pensula multifunctionala, o folosesc pentru cut-crease, coltul extern, uniformizarea fardurlui din linia genelor inferioare, conturul fin al nasului... Inca nu am apucat sa ii fac un review detaliat dar promit ca va fi in curand pe blog pentru ca aceasta pensula chiar merita aprecierea ! (review AICI)


 Produsele KIKO

-Serum pentru fata Energy Fusion - este un produs foarte bun pentru hidratarea in profunzime a pielii insa fara sa lase senzatia de ten gras, cum se intampla cu cremele. Este necesara o cantitate mica de produs pentru a hidrata intreaga fata si poate fi folosit si ca baza de machiaj.

-Mixing Solution - aceasta solutie se foloseste pentru fixarea pigmentilor si chiar isi face treaba foarte bine. Fie o folosesc pe pleoapa si apoi aplic pigmentul peste, fie amestec solutia cu un pigment pentru a face un fard crema, care atunci cand se usuca isi recapata forma de pigment. Chiar imi place si cand voi face review-ul pigmentilor din kit-ul meu sigur o voi mentiona la modul de utilizare.


Solutia de curatare a pensulelor  EBELIN :  Despre acesta v-am mai povestit si pe pagina de Facebook si stiti cat de mult imi place. Este foarte buna si curata pensulele excelent, chiar si cele imbibate foarte bine in produs (fond de ten rezistent, tus waterproof)


Concealerul Bye Bye Dark Circles:  Acest concealer imi place si il folosesc cu succes de mai bine de o luna. Are 2 parti - un concealer cu subton galben si unul cu subton roz-piersiciu , perfecte pentru a acoperi cearcanele. Insa dupa el trebuie aplicat un corector in nuanta pielii sau un 1 2 subtonuri mai deschis (daca doriti un efect de iluminare). Chiar se vede diferenta dupa utilizarea lui iar cantitatea este suficienta, cred ca ma mai tine minim 1 an:) ( Din fericire :))) )



Balsamul SOS Lip Relief de la NIVEA  : Este primul balsam de buze pe care l-am descoperit si imi place pentru ca intr-adevar reuseste sa repare buzele uscate. Are si un miros delicat de menta, pe care il ador. Multumesc NIVEA pentru ca ati facut in sfarsit un balsam de buze care functioneaza PERFECT


Produsele SEPHORA

-Fardurile in nuantele 49, 72, 80 - iubesc fardurile Sephora, iar acestea au intrat rapid in inima mea. Sunt de o pigmentatie excelenta (mai ales cel 72, pentru iluminare), cremoase, rezistente. Intotdeauna mi-au placut si am nuante de la Sephora pe care le folosesc in detrimentul altor branduri mai scumpe... deci?!? Good job, SEPHORA !!   (review AICI)

-Pensulele 25 ( pentru fard) si 45 (pentru corector) - eu le folosesc pe ambele pentru fard si ocazional o folosesc pe cea 45 pentru corector pe pleoapa si pentru a defini sprancenele. In ultima perioada am experimentat cu pigmentii si cu modul de corectare a sprancenelor, iar aceste 2 pensule mi-au fost prietene de nadejde.
 





Creionul de buze ESSENCE 15 -Honey Berry - Imi place extrem de mult aceasta nuanta, am dublura la acest creion de frica sa nu dispara de pe piata. Este acel roz inchis, fuchsia movuliu perfect (in realitate este mai inchis decat in poza). Este creionul de buze preferat si pe care il folosesc cel mai des ! Chiar daca este in varianta noua, cu capac colorat, este foarte cremos si se aplica cu usurinta. Iar de rezistenta... chiar rezista !! 


Produsele Melkior

-Rujul clasic in nuanta Deep Love - (review AICI) . Stiti deja ca iubesc produsele Melkior, iar acest ruj l-am folosit aproape zilnic de cand l-am primit de la Dana Stancu.  

-Fardul de ochi in nuanta Volcano - desi pare un rosu in poza, este un rozaliu foarte fin si delicat. Este o nuanta potrivita atat pentru anotimpul rece cat si pentru cel cald. Este un fard versatil si pe care il integrezi cu usurinta in multe machiaje.  (review AICI)

-Fardurile refill in nuantele Prune si Violette -  (review AICI) - Prune este "My all time favourite" atat de la Melkior cat si din toate fardurile din kit-ul meu PRO. Imi place foarte foarte mult, se potriveste oricarei nuante de ochi, oricarui machiaj si desi l-am folosit intens, este foarte pigmentat si se consuma foarte greu. Thank God for that !! ( or thank Melkior?!? )

  

Produse de la Make-up Shop :

-Pensula Blush Brush de la Real Techniques - este preferata mea de la RT, este multifunctionala, o folosesc pentru blush, pudra, uniformizare, iluminator, aplicarea pudrei translucide peste ruj... este PERFECTA !!  (pareri AICI)

-Farduri pulbere Glazel Visage nuantele G1 si G7 - G1 este acel nude auriu superb iar G7 este un fard maro-rosiatic cu tente albastrui . Produsele Glazel Visage m-au impresionat placut, am corector, pudra, farduri, pigmenti de la ei si toate imi plac foarte mult. Iar site-ul Make-up Shop vinde numai produse profesionale, de o calitate superioara, accesibile, iar ei sunt intr-adevar profesionisti !!


Pensula F20 de la Sigma -o folosesc pentru a aplica bronzerul (pudra Inglot 64) si despre ea v-am povestit si AICI . 


Pensula 217 de la Mac - deja toata lumea stie despre ea, toata lumea cunoaste produsele de la Mac, dar aceasta pensule este GENIALA incat nu puteam sa nu o mentionez. 




Pensula pentru unghii Miley no4 - DA, ati citit bine. Este o pensula pentru unghii insa este perfecta pentru a aplica tusul de ochi crema sau produsele pentru sprancene (pentru a "desena" firele). Tot Dana Stancu mi-a recomandat si aceasta pensula si pot sa spun ca s-a schimbat total aplicarea tusulul. Inca imi place pensula mea pentru tus de la Sigma, insa dupa aceasta intind mana mai des :) (pareri AICI)






Ei si cam astea au fost favoritele lunii ianuarie. Sper ca v-a placut postarea mea si va rog sa-mi spuneti in comentarii daca ati mai vrea sa vedeti astfel de postari si pe viitor .

O parte din produsele mentionate le puteti achizitiona de pe urmatoarele site-uri:
-Produsele INGLOT de AICI
-Produsele Sephora de AICI
-Produsele Melkior de AICI
-Produsele Real Techniques si Glazel Visage de AICI
-Produsele Essence de AICI
-Produsele KIKO de AICI
-Produsele Ebelin din magazinele DM
-Pensula Miley din magazinele de la metrou


Voi ati folosit ceva din produsele mentionate? Care este produsul vostru preferat din luna ianuarie?

Nu uitati sa va abonati * in dreapta blogului *, sa dati like si share  paginii  My Makeup Game  si astept comentariile voastre !
Pana data viitoare...

XoXo
Alexa
 


























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu