Don't go out without your makeup on 'cause you'll never know when you're gonna meet your Destiny !

miercuri, 17 februarie 2016

INGLOT Freedom System CONCEALER | Review



Buna, fata frumoasa ! DA, TU ! Cea care citeste acum... m-am hotarat sa ma adresez tie personal pentru ca esti speciala. Si iti multumesc, prin acest articol, ca "ma" citesti si ca iti iei 10 minute din viata ta urmarind postarea mea. Thank you !

 Acum sa revenim... astazi voi vorbi despre corectorul de la Inglot, un produs pe care l-am iubit de la prima aplicare ! ( de fapt, mi-a placut consistenta lui inca de cand l-am luat din micul patratel magic de tester, dinainte sa il aplic pe piele :) )







Am incercat prima data corectoarele Inglot la deschiderea magazinului de pe Blvd. Unirii nr 33, insa atunci nu am testat decat corectorul verde si nu am avut curaj sa achizitionez alte nuante, pentru ca deja aveam acasa in jur de 10 corectoare diferite. (inca am, dar asta e alta poveste :)) )



 Ce imi place la corectorul INGLOT : 

-Consistenta : Este un produs cremos, foarte cremos, insa fara a fi uleios ! are o consistenta perfecta pentru a fi folosit si pt tenul gras, uscat, matur, tanar... nu se usuca pe fata si nici nu aluneca iar in liniile fine se strange foarte putin, dar Hei ! Ce corector nu se strange deloc? Il fixam cu pudra si suntem good to go :)

-Finish : Dupa aplicare are un finish lucios, insa atunci cand se uniformizeaza si se fixeaza pe ten, capata un finish semi-mat, arata foarte natural si se simte foarte fin si catifelat pe fata, nu lipicios si greoi ca alte corectoare.  Se aplica si se "blenduieste" divin, nici nu ma asteptam la altceva. Are textura perfecta !

-Acoperirea : EXTREM de pigmentat, acopera foarte bine dupa cum poti vedea in pozele urmatoare

-Culoarea : Are o gama variata de culori ( la fel ca in cazul fardurilor, blushurilor, rujurilor si in cazul tuturor produselor INGLOT ! s-au gandit la toate, nu?  ). Culoarea corectorului aplicat este aproape la fel cu cea din refill, doar putin mai deschisa, ceea ce este grozav, pentru ca stii intotdeauna ce cumperi. Iar daca nu aveti incredere, mergeti si testati. Fetele de acolo sunt foarte dragute si te vor ajuta cu drag :)

- Rezistenta : Odata ce l-ai aplicat, acest corector va rezista minim 6-8 ore. Eu am tenul normal spre gras si rareori imi rezista corectorul, mai ales in zona nasului si in partea exterioar de sub ochi, pentru ca ating des fata. Insa cu acesta nu am avut asa probleme, fixat cu pudra de la Rimmel- Stay Matte, chiar a rezistat. Nu s-a miscat si ceea ce este mai important nu s-au facut pete si nu s-a strans.

-Raportul calitate-pret : Mai este necesar sa spun ceva? Da, EXCELENT !!  Inglot ma surprinde de fiecare daca cu fiecare produs incercat, de parca nu as sti :) dar mereu cand merg in magazin vad cate ceva nou, ca un copil intr-un magazin de jucarii.  (My make-up game, right? ) 

Mai jos poti vedea poze detaliate cu corectoarele pe care le detin eu si swatch-uri. In realitate nuantele refill-urilor sunt putin mai deschise,nu prea a fost de partea mea lumina de afara, asa ca am folosit blit-ul.

Enjoy !  










Un singur strat aplicat

Mie imi place sa il aplic cu pensula Sephora nr 45, sau cu degetul si sa il uniformizez cu buretelul de la Ebelin (DUPE dupa Beauty Blender) .

Folosesc LW100 pentru a ilumina, MW100 pentru a acoperi cearcanele (are un subton portocaliu) iar LW700 si MW101 pentru acoperirea imperfectiunilor.


 Dupa cum poti vedea mai jos, nuantele se adapteaza foarte bine la culoarea pielii. Inca un mare PLUS de la mine :)

Corectorul uniformizat



Toate nuantele uniformizate. Ti-am spus ca se blenduiesc foarte usor !

 Mai jos am aplicat un creion de ochi supershock de la AVON in nuanta BlackBerry (le recomand din toata inima, au o rezistenta fantastica ) .
Am aplicat LW700 peste pentru a acoperi si se observa cat de BINE a acoperit. (REMEMBER: creionul este foarte pigmentat si nu s-a sters deloc, nici dupa ce am sters corectorul tot nu s-a indepartat in totalitate creionul de ochi ).






Concluzii finale : Imi place foarte mult acest corector, nu i-am gasit pana cum niciun defect, desi l-am folosit pe mai multe cliente cu tipuri de ten si cerinte diferite. Chiar IMI PLACE !

Il recomand? Cu siguranta il recomand. Recomand produsele INGLOT in general, iar acesta nu face exceptie.

Il voi recumpara? DA, am pe wishlist mai multe nuante. Merita toate achizitionate, dar asta se numeste deja colectie (cu un strop de nebunie), ceea ce nu suna asa rau,nu? :)) Vreau sa il incerc pe cel verde, cel piersiciu si inca vreo 2 3 nuante deschise/inchise pentru contur si iluminare. 

Pentru a vedea nuantele  poti intra pe site-ul oficial INGLOT Cosmetics in cazul in care nu esti din Bucuresti. Daca esti din Bucuresti iti sugerez sa mergi in magazin, sigur vei fi incantata ! 

Le poti achizitiona fie din magazinul INGLOT fie de pe Facebook de pe pagina INGLOT Romania .
Pretul unui refill este de 27lei si primesti 1.8 grame de produs. Desi pare mic, ajunge o cantitate foarte mica pentru a acoperi  bine, deci cred ca ma va tine mult timp.


Cam atat pentru postarea de astazi. Sper ca ti-a placut ! Scrie-mi in comentarii daca ai incercat acest corector de la INGLOT si cum ti se pare? sau daca doresti sa il incerci. 

Nu uita sa te abonezi * in dreapta blogului *, sa dai like si share  paginii  My Makeup Game  si astept comentariile tale !
Pana data viitoare...


XoXo
Alexa
 












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu