Don't go out without your makeup on 'cause you'll never know when you're gonna meet your Destiny !

duminică, 21 februarie 2016

INGLOT Brush 5FS

Buna draga mea  ! Bine te-am regasit in micul meu joc de make-up :)

Astazi iti voi vorbi despre o pensula foarte draga mie, care imi place pentru ca este foarte versatila si cu atat mai mult cu cat a fost un cadou din partea celor de la INGLOT ROMANIA , carora le multumesc din suflet !






De aceasta pensula am aflat de la Makeup with Jah care foloseste produsele de la Inglot cu drag, ca si mine de altfel :)  Ea foloseste pensula 5FS pentru fardul din pliul ochiului, insa veti vedea mai jos ca eu am reusit sa o folosesc in mult mai multe scopuri.








FS vine de la "fine squirrel", deci perii acestei pensule sunt din par de veverita. Si pe buna dreptate spune "fine", chiar sunt foarte moi si se simt fin pe ochi.

Perii sunt densi, pensula nu isi pierde forma atunci cand este folosita (chiar si mai apasat) si nu ii cad firele deloc, ceea ce este super !! Am spalat-o deja de cateva ori si nu i-a cazut niciun fir, este incredibil ! INGLOT sta foarte bine la categoria calitate !





Cum am folosit eu pensula 5FS:
-pentru aplicarea/uniformizarea fardului in pliul ochiului
-pentru aplicarea fardului pe pleoapa mobila
-pentru iluminarea arcadei /sub spranceana
-pentru uniformizarea/blenduirea creionului in linia genelor (pentru un efect mai smoky)
-pentru aplicarea fardului in linia genelor inferioare
-pentru conturul precis al nasului
-pentru umbra sub buza inferioara
-pentru conturarea sprancenei (in cazul uneia mai groase)
-am incercat-o si pentru aplicarea corectorului (ca baza pt machiajul de mai jos) insa nu se uniformiza in totalitate

O pensula - 8 utilizari. Asta numesc eu versatilitate . 

Mai jos am folosit DOAR pensula 5FS pentru machiajul ochilor (exceptand aplicarea tusului). Imi cer scuze pentru sprancene, sunt in proces de regenerare/stilizare :) you know, the old problem !



Pentru intreg machiajul am folosit doar produse de la INGLOT (exceptand tusul, deoarece nu am un tus de la ei :( ) :
-ca baza de machiaj am folosit corectorul in nuanta LW100 (review aici)
-am aplicat fardul 364 sub spranceana si pe intreaga pleoapa pentru a fixa corectorul si a facilita blend-uirea mai usoara a fardurilor
-in pliu am aplicat bronzerul meu preferat - pudra nr 64 (review aici ) pentru ca nu am niciun fard mat maroniu de la INGLOT dar este pe wishlist-ul meu :)
-pe pleoapa superioara am aplicat o combinatie intre fardurile mele preferate : 160 pe toata pleoapa, 440+364 in coltul intern si 407 pe centrul pleoapei
-pentru a intensifica pliul si coltul extern am aplicat nuanta inchisa din fardul 122R
-pe linia genelor inferioare am aplicat nuantele din fardul 122R 



 

Eu am ramas placut surprinsa de aceasta pensula. Mi-am dorit-o sa o folosesc strict pentru pliul ochiului insa am ajuns sa o folosesc mult mai des, in aproape toate machiajele.
Pe langa faptul ca aplica fardul foarte bine, nu retine produs si este foarte buna si pt uniformizarea fardurilor. Imi place si ma bucur ca cei de la Inglot s-au gandit la mine si mi-au oferit acest cadou extraordinar !
 La mai multe :))

Pretul acesteia este in jur de 80 lei. Stiu ca este putin "pricy" insa cand te gandesti ca obtii o pensula multifunctionala, merita.

Recomand cu drag pensulele INGLOT, calitatea lor este exceptionala, se ridica la nivelul multor branduri High-End iar modelele sunt foarte multe, chiar aveti de unde alege. 


Cam atat pentru postarea de astazi. Sper ca ti-a placut ! Scrie-mi in comentarii daca ai incercat pensulele Inglot si care este preferata ta.

Nu uita sa te abonezi * in dreapta blogului *, sa dai like si share  paginii  My Makeup Game  si astept comentariile tale !
Pana data viitoare...



XoXo
Alexa










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu