Don't go out without your makeup on 'cause you'll never know when you're gonna meet your Destiny !

luni, 8 februarie 2016

INGLOT REVIEW - AMC Pressed Powder no 64

Hei hei hei ! Ce mai faceti fetelor?
Va bucurati de vremea aceasta frumoasa, de aproape-primavara ?
Eu sigur da ! Si daca tot vorbim de primavara, caldura, soare... (i miss you, naughty Summer ) astazi va voi vorbi despre un bronzer... ei bine, nu e facut sa fie bronzer, este o pudra , dar cititi in continuare si aflati de ce imi place asa de mult !

Deci ati ghicit, astazi vorbesc despre un brand mult-iubit si care a intrat cu succes in inima mea (si adanc in portofelul meu :)) ) mania INGLOT sau Cum am descoperit bronzerul perfect <3 







Am cumparat aceasta pudra de la magazinul Inglot cu ocazia reducerilor de iarna. Initial m-am gandit ca ar fi potrivita pentru contur, insa cand am ajuns acasa mi-am dat seama ca este putin spre portocaliu, o nuanta ceva mai calda decat as folosi eu pentru contur.
Deci... in sertar cu el pana la noi ordine ;)

Apoi... once upon a time, in a land far far away.. kidding ;)  mi-am facut curaj si am zis ca il folosesc pana ii gasesc o intrebuintare ( pentru contur, blush, fard... anything it works )

Si asa am ajuns sa il aplic pe obraji, ca un bronzer, si... dragoste la prima vedere !!!  Ceea ce mi se parea a fii putin portocaliu s-a dovedit a fii perfect pentru tenul meu. Arata natural, se aplica divin... dar despre asta vorbim in cateva randuri mai jos.


Ce spun cei de la Inglot:      9 g/0.32 US OZ

A sheer pressed powder with intense colour payoff thanks to the treated pigments, mica, and an excellent talc-free formula. The addition of hydrophobic compounds ensures it is longwearing and unaffected by perspiration or other moisture.

Si, foarte important , aceasta pudra NU are parabeni si produsele nu au fost testate pe animale. Un mare  + din partea mea pentru asta !!


Ce spun eu :   

  -Textura: este foarte FOARTE  fina la atingere, aproape cremoasa, se ia foarte usor produs pe pensula si are o textura perfecta pentru o aplicare precisa dar naturala
  -Pigmentatie:  este intr-adevar pigmentata, dupa cum puteti vedea si in pozele de mai jos
  -Finish: are un finish mat, dar nu este acel mat definitiv, arata natural, pielea parca are o "stralucire" care nu se vede... nu stiu daca intelegeti exact ceea ce vreau sa spun insa veti intelege imediat cum derulati mai jos la imagini ;)
  -Rezistenta:  a trecut cu brio testul meu de 8h ! Culoarea a disparut putin insa era inca sesizabila, doar ca arata si mai natural :) Dupa mine, asta e inca un +
  -Aplicare:  dupa cum am spus si mai sus, se aplica DIVIN ! Are o textura asa placuta si parca "aluneca"  pe piele. Se uniformizeaza fara efort, se "blenduieste" super usor si in functie de modul de aplicare poate avea un efect mai precis sau mai difuzat, pentru un look mai natural.






Am trecut degetul o singura data peste pudra si atat s-a luat ! WOW, nu?


Sus este aplicat direct iar jos este uniformizat. 
Culoarea poate fi "domolita" printr-un blending ceva mai intens deci fiti fara grija, poate fi aplicata pt mai multe nuante de ten. (Testat deja )  

Aici am sters de muuulte ori cu mana si totusi asa de mult a ramas (nu am folosit nicio baza/fond de ten pe dedesubt)




Mie imi place sa il aplic cu pensula F20 de la Sigma, este o pensula foarte stufoasa si foarte buna pentru aplicarea bronzerului, ia suficient produs si il aplica exact acolo unde este nevoie. 

Atentie : aceasta pudra necesita scuturarea excesului din cauza ca are o textura foarte fina si se poate lua mai mult produs decat este nesesar.  ( Dintr-un gramaj de 9g, ne permitem nu ? )


Aici am aplicat pudra pe obraji si putin in linia parului. Am aplicat putin mai mult ca de obicei sa fiu sigura ca se vede in poze, dar am blenduit bine si excesul s-a disipat :) Ador produsele INGLOT !!!


Aplicat putin peste masura, dar ati inteles ideea :))


Iar in caz ca va intrebati ce altceva am folosit pt fata, lasati-ma sa va raspund in avans:

Fondul de ten Colorstay nr 350, aplicat cu pensula de pudra de la ELF.


Pudra de la Rimmel- Stay Matte nuanta Transparent , aplicata cu pensula Blush Brush de la Real Techniques


Ca iluminator am folosit acest superb fard nr 72 de la Sephora ( Inca un brand care mi-a intrat la inima si nu cred ca va pleca prea curand)




Deci... cam atat pentru astazi. Sper ca v-a placut si ca v-am convins si pe voi de calitatea pudrei-bronzer si a brandului INGLOT in general.
Eu nu am foarte mult produse de la ei dar am pe wishlist "cateva" , dar asta este o alta postare pe viitor :)


Voi ati folosit produse de la INGLOT? Spuneti-mi in comentarii ce va place, ce folositi cel mai des de la ei ?





Nu uitati sa va abonati * in dreapta blogului *, sa dati like si share  paginii  My Makeup Game  si astept comentariile voastre !
Pana data viitoare...



XoXo
Alexa





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu