Don't go out without your makeup on 'cause you'll never know when you're gonna meet your Destiny !

vineri, 11 martie 2016

Eveniment Plantur39 - Despre problema caderii parului la femei


Astazi vreau sa vorbesc despre o experienta foarte placuta pe care am avut-o in cadrul evenimentului de lansare a produselor Plantur39.
Plantur39 este o marca de referinta a Dr. Wolff Group, o companie germana de familie care activeaza in domeniile farmaceutic si cosmetic in peste 40 de tari. Gama de produse Plantur39 cuprinde samponul cu fito-cafeina, tonicul si balsamul cu fito-cafeina.
Aceasta gama este destinata femeilor de peste 40 de ani, care sunt la/aproape la menopauza. Desi nu ma incadrez in aceasta categorie am ascultat cu grija sfaturile date de catre doamna Dr. Ioana Chebac-medic primar dermatologie si venerologie- si de catre doamna Cristina Stanciulescu a carei prezenta a insufletit discutia si atmosfera :)




 Dimineata mea a fost mult mai buna datorita acestei cesti de cafea delicioasa. De obicei nu sunt un fan al cafelei, nu obisnuiesc sa beau iar cand se intampla, nu o termin niciodata. Dar aceasta mi-a placut asa de mult incat daca nu stiam ca nu face bine si daca nu erau si alte bauturi delicioase, imi mai luam una sigur.


Discutia celor doua doamne a fost una plina de informatii si totodata interactiva, celelalte bloggerite au pus intrebari, au dat sfaturi si  fiecare (aproape) a contribuit cu cate ceva. Well, not me... rusinoasa cum sunt de fel am stat linistita si am ascultat cu atentie.




In mare parte am incercat sa retin toate elementele principale sa i le pot spune si mamei mele. Dar le impartasesc cu drag si cu tine :

-Odata cu inaintarea in varsta, semnele se vad atat pe tenul/pielea noastra cat si la nivelul scalpului. Caderea parului se datoreaza in mare parte cauzelor hormonale.

-Cel mai important aspect mi s-a parut faptul ca la menopauza, nivelul de estrogen al femeii scade in timp ce testosteronul creste. (wait.. WHAT? devenim barbati? ) NU Nu.. acest lucru se reflecta mai mult la nivelul parului prin subtierea firului, ceea ce duce la o cadere prematura si, evident, mai abundenta.

-Doamna Dr. Ioana Chebac ne-a dat un sfat foarte bun si pe care am inceput deja sa il pun in aplicare: masajul la nivelul scalpului. Acesta se face inainte de baie, cu 1 2 minute, prin miscari circulare cu pulpa degetelor, din spate in fata si stanga-dreapta. Aceste miscari vor stimula pielea capului iar produsul pe care il aplicam ulterior se va aborbi mai bine si mai in profunzime. (fie ca vorbim despre sampon, balsam, masca de par etc)



 Complexul cu fito-cafeina impiedica testosteroul sa atace radacina firului de par si sa limiteze aportul de energie. Astefe va fi anulat efectul negativ al hormonului masculin asupra radacinii firului de par si astfel se va combate eficient cauza caderii parului dupa instalarea menopauzei.

Cafeina este cunoscuta ca fiind un ingredient activ in procesul de combatere a caderii parului, datorita careia "firele de par primesc energia necesara cresterii acestora " (Dr. Adolf Klenk). 
 


Potrivit cercetatorilor , cafeina activa din samponul Plantur39 poate patrunde eficient in scalp datorita formulei sale speciale. Daca samponul este aplicat 2 minute pe zi, cafeina este stocata in foliculii de par pentru urmatoarele 24 ore.

Daca in mod normal folosim un sampon de 2-3 ori pe saptamana, acest sampon este recomandat sa fie folosit zilnic pentru efecte maxime.


La sfarsitul evenimentului am avut parte de o surpriza foarte placuta: o coafura de primavara.  Cat timp am stat pe scaun am fost invaluita intr-un parfum imbietor de frezii; a fost foarte relaxant si daca aveam timp le-as fi lasat pe cele 2 fete foarte dragute sa ma coafeze de cateva ori la rand. 


 Multumesc celor de la Plantur39 pentru cadou si pentru agenda pe care am primit-o. (Eu am o obsesie pentru agende, am in jur de 10-15 acasa, toate nescrise si tot as mai cumpara. Imi place sa le colectionez :) )


Abia astept sa incerc tonicul pentru par. Samponul si balsamul i le rezerv mamei mele pentru ca sunt perfecte pentru ea - peste 40 de ani si cu parul  vopsit si deteriorat. Sper insa sa am  permisiunea sa le folosesc si eu (glumesc:) ) pentru ca sunt foarte curioasa cum vor actiona pe parul meu.
Pana acum le-am mirosit si imi plac. Revin cu o parere detaliata imediat ce le pun la incercare :)


Sper ca ti-am dat informatii utile si ca ti-a facut placere sa citesti acest articol. Daca ai intrebari scrie-mi in comentarii si daca pot iti raspund cu drag.
Tie ce produs din gama Plantur39 ti-ar placea sa incerci?

Nu uita sa te abonezi, sa ma urmaresti prin Google Friend Connect (*in stanga blogului, butonul albastru Join This Site*), sa dai like si share paginii  My Makeup Game  si astept comentariile tale !

Iar daca ai la randul tau un blog lasa-mi link-ul in comentarii. Mi-ar placea sa "te citesc" :)


Pana data viitoare...


XoXo
Alexa


Daca vrei sa tinem legatura te astept cu drag pe : Facebook , Google+, Instagram, Pinterest


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu