Don't go out without your makeup on 'cause you'll never know when you're gonna meet your Destiny !

duminică, 6 martie 2016

Pensule SEPHORA - The all-in-one brush set







Astazi m-am gandit sa iti prezint setul de pensule de la SEPHORA - The all-in-one brush set
Ce nume putea fi mai sugestiv de atat? Nu as spune ca este chiar all in one dar poti realiza cu usurinta un machiaj de zi folosind doar aceste pensule. (exceptand conturarea sprancenelor, aplicarea unui tus gel etc)




Setul contine 3 pensule destinate aplicarii pudrei, blushului si o pensula multi-functionala pentru ochi. 




In plus, pensulele vin insotite de un portofel-plic foarte dragut si practic. Desi pare micut incap multe pensule in el.


Pensulele sunt foarte moi, sunt de o calitate foarte buna iar asta se vede in modul in care aplica produsul.
Sa vorbim putin despre fiecare in parte :

Powder brush -pensula pentru pudra

Imi place foarte mult pentru aplicarea pudrei. A devenit rapid preferata mea (in detrimentul pensulei Blush Brush de la RT) pentru ca este potrivita pentru toate zonele de pe fata : sub ochi, in apropierea nasului, inclusiv pe zone mai mari precum fruntea, obrajii.

 Inca un aspect pozitiv este ca nu incarca tenul deloc, este astfel conceputa incat, chiar daca am luat prea multa pudra, o va uniformiza frumos aplicand numai cantitatea necesara.

Pe scurt, este o pensula super si isi face treaba foarte bine.



Angled brush- pensula pentru brush/contur

Desi este destinata aplicarii blush-ului, eu nu o folosesc in acest scop. Mi se pare ca este cami micuta si aplica blush-ul fix intr-un loc. Am aplicat foarte putin, am eliminat excesul, am incercat sa aplic prin miscari circulare, prin tapotare fina, prin miscari du-te vino.. insa cam pateaza. Poate nu am descoperit eu metoda potrivita.
Daca tu ai vreun sfat sunt mai mult decat incantata sa il citesc :) 

Pentru ce imi place sa o folosesc ? pentru contur. Are forma ideala, este suficient de plata ca sa aplice produsul fix unde vreau iar perii moi fac foarte usoara uniformizarea.


Multitasker shadow- pensula multifunctionala pentru ochi 

Intr-adevar este multifunctionala. O poti folosi pentru aplicarea fardului pe pleoapa, pentru blending, pentru aplicarea fardului in linia genelor si pentru conturarea nasului.
La fel ca surorile sale mai mari si aceasta are perii foarte moi insa este putin mai densa.

Mie imi place sa o folosesc pentru blending. Are dimensiunea ideala pentru pliul meu nu tocmai generos si chiar este o pensula de calitate. Uniformizeaza foarte bine fardurile si este comparabila cu pensula mea MAC217... comparabila, nu la fel, dar nici pretul nu este la fel in niciun caz :)




Imi place acest set de pensule, isi fac treaba foarte bine si sunt travel-friendly, le poti lua oriunde in portofelul acesta super cute :) (stiu ca este putin PIŢI dar pana la urma este dragut!)

Ce imi place cel mai mult si ce m-a uimit din prima este cat de moi sunt perii. Stiu ca ma repet... dar este un aspect foarte important. Fac mult mai usoara munca, machiajul se ridica la un alt nivel si este o placere sa le simt pe fata.

Recomand din tot sufletul acest set si pensulele Sehora in general. Sunt foarte bune si la un pret rezonabil. Le puteti gasi in magazinele SEPHORA sau pe site-ul online Sephora.ro .

Cam atat pentru astazi. Sper ca ti-a placut. Scrie-mi in comentarii daca ai incercat pensulele SEPHORA si care sunt preferatele tale, ce imi recomanzi? 


 Nu uita sa te abonezi, sa ma urmaresti prin Google Friend Connect (*in stanga blogului, butonul albastru Join This Site*), sa dai like si share paginii  My Makeup Game  si astept comentariile tale !

Iar daca ai la randul tau un blog lasa-mi link-ul in comentarii. Mi-ar placea sa "te citesc" :)


Pana data viitoare..

 

XoXo
Alexa










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu