Don't go out without your makeup on 'cause you'll never know when you're gonna meet your Destiny !

miercuri, 9 martie 2016

FAVORITELE lunii februarie


Hey ! Bine te-am regasit pe blogul meu. Astazi iti voi prezenta produsele de machiaj care mi-au placut si pe care le-am folosit cu drag in luna februarie.





Setul de pensule de la SEPHORA- The all-in-one brush set

Un review mai detaliat al acestor pensule poti citi si aici.
Imi plac foarte mult si le folosesc in aproape orice machiaj. Sunt foarte moi si chiar am pe lista alte cateva pensule de la Sephora pentru ca m-am convins CLAR de calitatea lor.


www.sephora.ro

Paleta Atelier Paris T05

Recent am inceput sa imi achizitionez palete de la Atelier Paris (acum 9 la numar, iar review-ul acestora este in constructie) si trebuie sa spun clar si raspicat : este o diferenta uriasa. Nu se compara cu nimic din ce am folosit eu, sunt farduri foarte bune si extrem de pigmentate.
Nu spun mai multe... restul in curand pe blog :)


Aceste nuante sunt mate (chiar daca in paleta au mici particule stralucitoare, pe pleoape nu se vad) si sunt perfecte pentru un machiaj natural, pentru blending sau folosite ca farduri de tranzitie.



Poti comanda palete Atelier Paris de la Salon Provider la pretul de 168 lei.

Fondul de ten Max Factor - Whipped Cream  

Folosesc acest fond de ten de cateva luni bune si nu cred ca va iesi vreodata din trusa mea profesionala si personala (poate cand nu se va mai fabrica).  Nu-mi vine sa cred ca inca nu am facut un review pentru acesta...shame on me. Trebuie sa ma pun pe treaba neaparat :D

Are o textura cremoasa, usoara, se aplica si uniformizeaza fara probleme si se adapteaza extraordinar de bine pe multe nuante ale tenului.
Este potivit si pentru pielea grasa si pentru cea uscata, ofera un mic efect de matifiere, insa este unul natural.
Puterea de acoperire este medie, insa este buildable. Puteti vedea mai jos ce frumos s-a uniformizat pe pielea mea.


Poti gasi acest fond de ten la standurile produselor Max Factor sau pe 1001cosmetice la pretul de 49 lei.

Blush Melkior - Pretty Pink

Acest blush este acea nuanta superba de roz cu tente de piersiciu si cu irizatii aurii.
Este perfect pentru sezonul primavara-vara si sigur il voi folosi pana la terminare:)

Are o rezistenta foarte mare, l-am purtat cu succes 12 ore ( DA  DA, nu mint, de la 6:30 pana la 18:30 ) si cand am ajuns acasa am fost total uimita de faptul ca inca aveam blush in obraji.

Este primul blush pe care il incerc de la Melkior insa clar vreau si celelalte nuante Allure si Natural Touch pe care le puteti gasi aici la pretul de 29.90 lei


Kit-ul de sprancene de la ELF -nuanta Ash 

Despre acest kit am povestit si in postarea Colectia de Machiaj - Produse pentru sprancene
Cel mai mult imi place la el ca se adapteaza, este potrivit pentru aproape orice nuante a sprancenelor si rezista fara probleme toata ziua.



Acest kit se gaseste pe site-ul ELFRomania la pretul de 15-22 lei in functie de promotie.

Buretelul pentru fond de ten de la Ebelin 

Acesta se vrea un DUPE dupa fantasticul Beauty Blender. Ei bine... nu este chiar un dupe.. nu l-am incercat pe cel original insa nu cred ca se ridica la nivelul aceluia. Pentru pretul de 9.5 lei, ce pretentii putem avea?

Insa isi face treaba destul de bine. Dupa cum se observa mai jos isi mareste considerabil dimensiunea ;  este putin cam dens... necesita o munca mai mare pentru uniformizare insa lasa un efect foarte frumos si natural.

L-am comparat cu Miracle Sponge de la Real Techniques si este "pe acolo" . Cum cel de la RT are un mic defect (o gaura de la o unghie ) am inceput sa il folosesc pe acesta mai mult si chiar imi place. Daca esti incepator sau daca doresti sa experimentezi cu utilizarea acestui tip de buretel eu zic ca este o alegere potrivita. Iar cum pretul nu este mare deloc, nu vei pierde o avere in cazul in care nu te satisface.



Buretelul de gaseste in magazinele DM. Mai exista si in varianta mini, un set de 2 buretei costand in jur de 10-15 lei. Planuiesc sa ii achizitionez si pe aceia pentru anticearcan/corector/baza pentru pleoape... poate contur? We'll see :)


Ei si cam astea au fost favoritele lunii februarie. Sper ca ti-a placut postarea mea.
Tu ai folosit ceva din produsele mentionate? Care sunt produsele tale preferate in luna februarie ?

Nu uita sa te abonezi, sa ma urmaresti prin Google Friend Connect (*in stanga blogului, butonul albastru Join This Site*), sa dai like si share paginii  My Makeup Game  si astept comentariile tale !

Iar daca ai la randul tau un blog lasa-mi link-ul in comentarii. Mi-ar placea sa "te citesc" :)


Pana data viitoare..

 


XoXo
Alexa














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu